25 915 dni, aby być najlepszą wersją siebie!

25 915 dni – tyle średnio żyje człowiek. Tyle czasu mamy na poznawanie świata, spotykanie ludzi, przekraczanie swoich granic. To, że życie należy wykorzystywać w pełni, udowadniają bohaterowie najnowszej kampanii marki Reebok, którzy w swoim życiu nie marnują ani chwili. Poprzez trening każdego dnia stają się lepszą wersją siebie!

Ograniczona liczba dni życia nie stanowi bariery dla pierwszego bohatera kampanii – Alana Andersza. Utalentowany aktor i zdolny sportowiec wykorzystuje swoje życie w pełni, pokonując napotkane przeszkody
i przekraczając wyznaczone granice. Docenia każdą sekundę i dba o to,

aby nie została zmarnowana.

Alan każdego dnia udowadnia nam i przede wszystkim sobie,
że ograniczenia istnieją tylko w naszej głowie i wyłącznie od nas zależy,
czy się poddamy czy znajdziemy w sobie siłę, by je pokonać
.
Bieganie to nieustanny progres. Uczy wytrwałości i systematyczności, pokazując,

że granice, które kiedyś były nie do pokonania, dziś nie stanowią żadnego problemu – dzieli się swoim biegowym doświadczeniem bohater.

filmie promującym nową kampanię Reeboka Alan Andersz nie gra wymyślonej postaci, jest samym sobą. Pozostając autentycznym, mówi
o tym, że biega, aby oczyścić umysł, pozbyć się problemów i osiągnąć spokój. Wspomina też, że początki z bieganiem bywają trudne i bardzo często pojawia się ochota, aby dać z siebie mniej albo odpuścić,
a jednocześnie nawołuje do tego, by zebrać ostatnie siły i przeskoczyć mur, który stoi na drodze do sukcesu.

Film ze sportową historią Alana, to element globalnej kampanii 25,915, której osią jest 30-sekundowy spot oraz kalkulator, za pomocą którego można sprawdzić ile dni aktywnego życia mamy jeszcze przed sobą. Spot i kalkulator są dostępne na stronie: fitness.reebok.pl  

Historię, inspiracje biegowe Alana oraz wideo z jego udziałem można znaleźć na blogu marki Reebok.

Więcej informacji:  www.reebok.pl

Udostępnij
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone
Udostępnij
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone

Najnowsze