Culture

Twórcy nowej polskiej marki sięgają do muzyki, grafiki i streetwearu, przekształcając te inspiracje w swoją wizualną historię. I podają ją w dobrej formie.Cambridge definitionW kolekcji Culture znajdziecie torby i plecaki od podstaw tworzone w Polsce. Pierwsza seria została nazwana SILENT CULTURE, bo przy jej tworzeniu inspirowano się trzema specyficznymi językami: Alfabetem Braille’a, Kodem Morse’a i językiem migowym. Każdy z nich, oprócz swojej podstawowej funkcji, jest też charakterystycznym medium wizualnym, które łączy tytułowa cisza.

SC_export_new (11)

Piękno i prostota tych trzech języków były projektowym punktem wyjścia. Każdy z druków powstałych w kolekcji SILENT CULTURE – przeniesionych na torby, plecaki i worki – to zapis słowa CULTURE. Kampanię pierwszej kolekcji stworzono w niesamowitej przestrzeni – komorze bezechowej Zakładu Elektroakustyki na Politechnice Warszawskiej.

SC_export_new (61)

 

Zdjęcia: Paweł Zanio (Solovsky).

www.cultureofficial.com

Udostępnij
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone
Udostępnij
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone

Najnowsze