Permanentna transgresja

K16_trendwatching

Jak zmieniają się nasze nawyki konsumpcyjne? Odpowiedzi na to pytanie już od dziesięciu lat dostarcza projekt Konsument, największa w Polsce inicjatywa badająca trendy. Tegoroczna edycja pod hasłem „Permanentna transgresja” to efekt blisko roku zbierania materiału, pracy specjalnie powołanego do tego celu badawczego zespołu trendwatcherów, wywiadów i analizy wskaźników ilościowych. W kontekście kryzysu stałych wartości analizowana była m.in. postępująca automatyzacja i zwiększone zainteresowanie konsumpcją DIY, oraz przemiany w obszarze sportu i aktywności fizycznej. Seminarium K16 prezentujące tegoroczny raport odbędzie się 2 czerwca w warszawskim miasteczku Orange, a w programie również wywiady z zaproszonymi gośćmi i warsztaty. Organizatorem projektu jest Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii.

Do 12 maja bilety na seminarium można kupić z 20% zniżką.

Więcej informacji i program na : http://ptbrio.pl/k16/.

Udostępnij
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone
Udostępnij
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone

Najnowsze