ANG

Zaangażowana spółdzielnia

Dla Grupy ANG – jednej z największych organizacji finansowych w Polsce – przygotowaliśmy SIW, portal internetowy, strategię komunikacji wizualnej oraz strategię kampanii employer brandingowej. Dla Grupy ANG jesteśmy partnerem kreatywnym i współpracujemy od początku ANG Spółdzielni, funkcjonując na zasadach agencji 360. 

Wyrazista kolorystyka, zdjęcia prezentujące grupę ludzi z mocnym przekazem emocjonalnym (radość, współpraca, zaangażowanie) oraz dynamiczne kompozycje nawiązują do filozofii marki i wartości takich jak bliskie relacje w zespole, społeczna odpowiedzialność, zrównoważony rozwój, innowacyjność i efektywność.

Koncepcja kampanii employer brandingowej została oparta na przeciwstawieniu słów korporacja i kooperacja. Prosta, ale sporo mówiąca gra słów odwołuje się do wyboru między obiema strukturami, które choć brzmią podobnie, traktują o czymś zupełnie innym. W kooperacji, zamiast rywalizacji jest współpraca, współstanowienie i wzajemny szacunek. Na potrzeby kampanii wyprodukowaliśmy krótkie filmy, w których Spółdzielcy opowiadają o swoich doświadczeniach – zarobkach, współstanowieniu, zaangażowaniu i tworzeniu społeczności.

FollowFb.Ins.Lin.
...

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!