Prime
Endless experience
Działalność sieci klubów fitness Prime skupia się na budowaniu społeczności wokół marki i dostarczaniu najwyższej jakości doświadczeń swoim klientom. Opracowaliśmy nowy system identyfikacji wizualnej i koncepcję komunikacji. Z claimem endless experience, jako definiującą metaforą, sieć siłowni została przekształcona w lifestylowy brand. Marka Prime to miejsce sportu, relaksu, spotkań, a do tego przyjazne dzieciom.
System identyfikacji wizualnej oraz paleta barw, a także zaangażowanie wszystkich zmysłów w doświadczanie miejsca odpowiada podziałowi na strefy w butikowym klubie fitness. Z dedykowanej oferty sieci klubów Prime wypracowaliśmy kategorie komunikacji stref: active, relax, kids-friendly i social.
Space branding sieci klubu fitness ma na celu zobrazowanie charakteru marki przy wykorzystaniu przestrzeni. Przygotowaliśmy czytelny i dopasowany do architektury wnętrza SIW. Za pomocą detali, piktogramów, typografii i gry kolorów przypisanej do każdej ze stref, podkreśliliśmy osobowość marki i jej profil działalności.