Solar
Nowy wizerunek
Odpowiadamy za opracowanie koncepcji strategii komunikacyjnej dla marki Solar. Prace objęły również redesign strony internetowej i przygotowanie identyfikacji wizualnej. Założony w 1989 roku brand, który od lat jest jednym z najistotniejszych graczy na rodzimym rynku mody, wyszedł z potrzebą odświeżenia wizerunku, która oczywiście wciąż miała korespondować z filozofią marki.
Pierwszym etapem rebrandingu stała się nowa identyfikacja wizualna. Odświeżone logo składa się z dwóch elementów, które odzwierciedlają połączenie tradycji z nowoczesnością. Zmiana wyglądu dotyczyła również metek, materiałów reklamowych i opakowań.
W ramach komunikacji opracowaliśmy redesign strony internetowej. Prowadzony jest też serwis online, zawierający treści na temat architektury, sztuki, mody, designu i stylu życia.
Dodatkową wartością informacyjno-wizualną jest publikacja Solar Magazine, która ukazuje się z każdą kolekcją marki od sezonu F/W 2013/14. Magazyn jest wydawany w formie drukowanej.